Nike Nike Tiempo Legend 8 Academy Tf Junior AT5736 104 fotbollsskor blå vit

Produkten är inte tillgänglig ;(

Nike Tiempo Legend 8 Academy TF Junior AT5736-104-Blue-White Football Shoes

Kort beskrivning:

Nike Tiempo Legend 8 Academy From the Daybreak Collection är ett bekvämt och hållbart torv för unga spelare. En övre del av kalvläder ger utmärkt kontakt med bollen, och en speciell sula med gummidowlar garanterar vidhäftning på konstgräsytor. Perfekt för träning och matcher på halva amatörfält.

De viktigaste funktionerna:

- Övre: kalvläder (med syntetiska element) - bättre känsla av boll och hållbarhet.

- Sula: gummi med dowels - Optimalt grepp på gräset.

- Syfte: Konstgjorda ytor (TF/Turf).

- Nivå: Half -AMATEUR - för unga spelare som utvecklar färdigheter.

- Fästning: snörd - stabil passform.

- Interiör: En textilinsats och foder för komfort.

- Stil: blåvita färger, tiempo-linje, dagbåtskollektion.

Teknisk data:

- Tillverkare: Nike

- Modell / symbol: Tiempo Legend 8 Academy TF Junior / AT5736-104

- EAN -kod: 194276426999

- dominerande färg: vita (blå accenter)

- Yttre material: Syntetiskt + naturläder (kalv övre)

- Innersula material: tyg

- Foder: textilmaterial

- Skor Typ: Turfy (TF)

- Kön: pojke (junior)

- Typ: utan strumpa

- Stängning: snörning

- Användningsnivå: semi -amateur

- Vikt: Ca. 0,6 kg

- moms: 23%

-Storlekstabell: Nike-obuwo-Juniorskie

Varför är det värt:

- Bättre känsla av bollen tack vare den övre av kalvläder.

- Stabilitet och vidhäftning under spelning på konstgjorda ytor.

- Komfort i träningen tack vare en textilinsula och ett matchande fästelement.

- Klassisk design från Tiempo -stillinjen. Titta och funktionalitet.

Råd:

Välj storlek enligt tabellen "Nike-Obuwie-Juniorskie". Rengör med en fuktig trasa och använd känsliga medel avsedda för hud och syntetisk plast för att hålla utseendet på skor.

  • Färg: Blå
  • Samling: Gryning
  • Innersula: tyg
  • Modell: AT5736 104
  • Yttre material: syntetisk
  • Lås: snörda

Tack för att du lägger till din kommentar.

|
|