Klagomål

För alla produkter som köps i Butymodne.pl-butiken har du rätt till rättigheterna på grund av bristande överensstämmelse av varorna med kontraktet under en period av 2 år från inköpsdatum i enlighet med lagen av den 27 juli 2002 om specifika villkor för konsumentförsäljning och ändring av civillagen (Journal of Laws nr 2002, nr 141, med ändringar).

 

Reklamationsförfarande

För att behandla klagomålet, vänligen skicka följande information:

  1. beskrivning av felet och omständigheterna för dess inträffande,
  2. 4 till 5 foton som visar den defekta produkten. Bilderna ska innehålla hela artikeln (fram och bak) samt platsen som innehåller defekten. Vid klagomål angående skor, skicka ett extra foto av sulan,
  3. Skicka foton via e-post till sklep @ KeeShoes. Vi uppmuntrar dig att använda följande fotoformat: ZIP, JPEG, RAR.
  4. Efter att ha mottagit all information kommer klagomålet att behandlas omedelbart. Du kommer att få information om det fortsatta förfarandet så snart som möjligt.

Reklamationsvillkor

Klagomål är föremål för dolda defekter orsakade av tillverkarens fel.

Klagomål omfattas inte av:

  1. naturligt slitage av skor,
  2. utbytbara delar, t.ex. klackar eller snören,
  3. mekanisk skada (nötning, sönderrivning, sönderrivning eller repor, lossning av dekorationer, dragkedja, gummi etc.) och skada som uppstår på grund av bristande eller felaktigt underhåll,
  4. skada till följd av användning av skor och kläder på ett sätt som inte överensstämmer med deras avsedda användning,
  5. missfärgning av kläder eller fötter med skor tillverkade på ett naturligt färgat foder,
  6. bekvämlighet med skor, blötläggning av skor (om inte beskrivningen säger att varorna är vattentäta).

Vi måste meddelas om varornas bristande överensstämmelse med kontraktet senast två månader efter det att avvikelsen har konstaterats. Efter att ha funnit bristande efterlevnad kan dessutom de skadade varorna inte användas.

 

På adressen http://ec.europa.eu/consumers/odr finns en plattform för online -tvistlösning mellan konsumenter och företagare på EU -nivå (ODR -plattformen). ODR-plattformen är en interaktiv och flerspråkig webbplats med en one-stop-butik för konsumenter och företagare som söker utanför domstol en tvist angående avtalsförpliktelser som härrör från ett online-säljtal eller kontrakt för tillhandahållande av tjänster.